Virtuele Open Dag Naaktrecreatie

Naturistenvereniging Vrij-Uit Merselo doet, op zondag 7 juni, mee aan de Virtuele Open Dag Naaktrecreatie!

Op zondag 7 juni doet Naturistenvereniging Vrij-uit Merselo mee aan de Nationale Open Dag voor Naaktrecreatie. Maar dit keer anders dan anders. Door de beperkende coronamaatregelen is het dit jaar helaas niet mogelijk om de terreinen fysiek te bezoeken. Maar niet getreurd: er komt een virtuele Open Dag! Door het kijken van een video kan je ‘virtueel op bezoek’ bij om toch een indruk te krijgen. De Open Dag wordt jaarlijks georganiseerd door Natuurlijk! NFN.

Succesformule

Al jaren is de Open Dag Naaktrecreatie landelijk een groot succes. Met een jaarlijks groeiend aantal bezoekers is dit evenement traditiegetrouw een schot in de roos. Dit jaar openen rond de veertig Nederlandse naturistenterreinen virtueel hun deuren voor iedereen die geïnteresseerd is in bloot ontspannen. Naturistenvereniging Vrij-uit Merselo is één van de deelnemende blootlocaties. Je kunt vanuit  huis lekker filmpjes ‘bingewatchen’ van al die prachtige locaties. Zo kun je op een laagdrempelige manier kennismaken met naturisme.

Nieuwsgierig?

Heb jij altijd als eens een kijkje willen nemen op een naturistenterrein? Surf dan op 7 juni naar www.natuurlijknfn.nl/opendag en bekijk onze en alle andere video’s die gepubliceerd staan. Heb je vragen of wil je in contact komen? Stuur ons een email via de.ossendijk@gmail.com of bel 06-13764402. We beantwoorden graag al je vragen!

Over Natuurlijk! NFN

Natuurlijk! NFN is een merk van NFN Open & Bloot, dé belangenbehartiger voor naaktrecreatie in Nederland. Al jaren organiseren zij de Landelijke Open Dag Naaktrecreatie. Dit jaar zijn zij ook de initiatiefnemer voor deze virtuele variant.