Open Dag Naaktrecreatie

Dit jaar is de Landelijke Open Dag voor naaktrecreatie op zondag 6 juni. Op deze Open Dag kan iedereen die eens sfeer wil proeven, bij ons binnenlopen.

Succesvol

Al jaren is de Open Dag Naaktrecreatie landelijk een groot succes. Met een jaarlijks groeiend aantal bezoekers is dit evenement traditiegetrouw een ware hit.  Naturistenvereniging Vrij-uit is één van de deelnemende verenigingen/campings. Zo kun je op een laagdrempelige manier kennismaken met naturisme.

Nieuwsgierig?

Heb jij altijd als eens een kijkje willen nemen op een naturistenterrein? Kom dan op zondag 6 juni naar ons toe en bekijk onze terrein, maar een praatje of loop een gezellig rondje over onze camping. Heb je vragen of wil je vooraf in contact komen? Stuur ons een email via info@naturistenverenigingvrijuit.nl of bel 06-12768194. We beantwoorden graag al je vragen!

Over Natuurlijk! NFN

Natuurlijk! NFN is een merk van NFN Open & Bloot, dé belangenbehartiger voor naaktrecreatie in Nederland. Al jaren organiseren zij de Landelijke Open Dag Naaktrecreatie.